1- جوراب یا محصول ارسالی ،در صورت مطابقت نداشتن کالای ارسالی با سفارش از نظر رنگ و سایز(اشتباه از طرف جوراب پامید باشد), بدون اینکه برچسب و لیبل کالا جدا شده باشد، بدون بوی بدن و عطر، لک، کاملا مطابق بسته ارسالی تا 7 روز (با توجه به شرایط اداره پست ) با هماهنگی تیم پشتیبان، برگشت کالا امکان پذیر است.
2- در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه مرجوعی کالا برعهده فروشگاه پامید می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه ، باید فاکتور جوراب و فاکتور پستی آن داخلش باشد، در صورت نداشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، امکان مرجوعی هزینه ارسال وجود نخواهد داست .
3- بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کردن کالای خود را به شماره های پشتیبانی واتساپ یا تلگرام بفرستید و یا در کاغذی به صورت کامل یادداشت کرده و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
4- در صورت انصراف از خرید که شامل هیچکدام از موارد فوق نباشد، هزینه مرجوعی کالا برعهده مشتری می‌باشد.
5- هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می‌باشد برعهده خود کاربر است.
6- مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر می‌باشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر می‌باشد.
7- درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به فروشگاه پامید بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است در صورت عدم پاسخگویی کاربر، تنها تا 14 روز مسئولیت نگهداری از سفارش به عهده ما (جوراب پامید) خواهد بود.
8- بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید تیم پشتیبان امکان پذیر می‌باشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به ما ،به عهده کاربر خواهد بود.
9- محصولاتی که دارای تخفیف هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.
10- محصولاتی که در قسمت (تخفیف های فوق العاده)سفارش داده می‌شوند و شامل تخفیف هستند امکان بازگشت و تعویض نخواهند داشت.